“Minu tellimuste ajalugu” – ole kursis, millises staatuses on Sinu tellimus

Kõigil Photopointi veebikaupluses kontot omavatel klientidel on võimalus  jälgida oma tellimuste staatust ja ajalugu. Selleks tuleb www.photopoint.ee poes oma kasutajakontole sisse logida ning klõpsata“Minu tellimused” sakile, kus kuvatakse need tellimused, mis on sooritatud olles kontoga sisse logitud. 

Lisaks tellimuse staatuse kuvamisele on võimalik nüüdsest ka kaupa unikaalse jälgimisnumbriga jälgida. Seega tead täpselt, kus Sinu kaup parasjagu asub.

Jälgida saab ainult e-poest www.photopoint.ee tellitud  kauba liikumist ja staatust. Muudest Photopointi veebikeskkondadest (fotomeened.ee, photoexpress.ee jne) tellitud paberfotode, fotomeenete, fotoraamatute ja muude teenuste staatust ja liikumist e-poe konto abil vaadata ei saa.

Vastavalt tellimuse iseloomule võib “Minu tellimused” lehel kuvatavaks staatuseks olla:

  • “Järelmaksu taotlus saadetud” - taotlus on järelmaksu teenusepakkujale saadetud, kuid vastust veel ei ole;
  • “Pangaülekande ootel” - kuvatakse ainult siis kui soovitakse tasuda ettemaksu arvega;
  • “Makse kinnitatud” - maksmine õnnestus ning tellimus on läinud töösse;
  • "Töötluses" - tellimus on võetud töösse;
  • “Komplekteerimisel” – tellitud kaup on laos ning ootab komplekteerimist;
  • “Komplekteeritud” - tellimuses olev kaup on komplekteeritud;
  • “Teele pandud” -  komplekteeritud kaup on üle antud tranpordi teenusepakkujale;
  • “Kätte toimetatud” - tellitud kaup on kenasti sulle kätte antud (kuller) või jõudnud pakiautomaati (Omniva/SmartPOST)

Pane tähele, et “Komplekteerimisel” ja “Kätte toimetatud” staatused ning paki jälgimisnumber kuvatakse ainult siis, kui kaup on tellitud Omniva/SmartPOST pakiautomaati või kulleriga koju kätte. SmartPOSTiga Soome, DPD Pakipoodi või Photopointi kauplusesse tellides hetkel veel staatusi ei kuvata ning kaupa jälgida ei saa. 

“Teele pandud” staatus kuvatakse kõikide tarneviisidega, kuid osadel juhtudel puudub jälgimisnumbrit.

tellimuse-ajalugu-paint

Juhul, kui oled sisse logituna omale meelepärased asjad e-poes ostukorvi ladunud, kuid mingil põhjusel on jäänud tellimus tasumata, siis näed samuti seda enda konto all klõpsates  “Minu maksmata tellimused” sakile.

Seal on kaks valikut – maksa ja tühista tellimus. Esimsega neist on Sul võimalus tellimus tasuda ja kaupa ootama jääda, teise puhul saad antud tellimuse kustutada ehk tühistada. Kui maksmata tellimusi ei ole, siis seda sakki konto all ei kuvata.

maksmata-tellimuste-paint

Vajad ikka abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust