Soovin tuua Photopointist ostetud toote garantiihooldusesse. Mida selleks tegema pean?
Kui oled Photopointist soetanud toote, millel esineb garantiiperioodi jooksul tootmisdefekt, siis toode tuleks tuua tagasi Photopointi ülevaatusele. Esialgu vaatab meie järelteeninduse osakond selle üle ning kui tarvis, siis saadame selle edasi tootja ekspertiisi, et välja selgitada, mis täpsemalt probleemiks on.
Eraisikutele kehtib 2-aastane pretensiooni esitamise õigus, kuid juriidilistele isikutele vaid tootjapoolne garantii, mis sõltub juba tootest endast (tavaliselt 1-3 aastat).
Pretensiooni esitamise õigus ning garantii hakkavad kehtima ostu hetkest ning seda tõendab ostudokument. Kui oled ostudokumendi ära kaotanud, siis eelneval kokkuleppel võtame vastu ka kontoväljavõtte, mis tõendaks ostu sooritamist ning tehingu kuupäeva. Veebipoest soetatud toote puhul piisab ostu tõendamiseks ka tellimuse numbrist. Ostudokumendi puudumisel saame teatud toodetele pakkuda ka tasulist hooldust - selle kohta täpsemat infot saad uurida meie üldinfo e-maili peale kirjutades (info@photopoint.ee).
Oma defektse toote saad toimetada tasuta Photopointi esinduskauplustesse, kus võetakse toode vastu ning vormistatakse sellele remondiakt.
Kui mõni Photopointi esinduskauplus Sinu lähedale ei jää, siis alternatiivina saad toote toimetada meieni ka pakiautomaadi abil. Sel juhul saada see Tartu Lõunakeskusesse (seal on kõikide kullerfirmade automaadid olemas) ning märgi saaja kontakt telefoninumbriks +372 520 3343. Paki sisse palume lisada ostu tõendav dokument ning vabas vormis toote vea kirjeldus. Paki peale kirjutada "hooldustöö".