Kuidas tagastada Photopoint.ee e-poest ostetud kaupa pakiautomaadi kaudu?
Kui soovite tagastada Photopointi veebikaubamajast ostetud kaupa ning olite selle tellinud pakiautomaati (Omniva, Smartposti või DPD), siis on teil võimalik see meile tagastada järgnevalt:
1. Kirjutage avaldus kauba tagastamiseks.
Selleks piisab e-kirjast info@photopoint.ee aadressile, kus kinnitate enda soovi kauba taganemisest. Täita tuleb ka tagastusvorm, mis on saadaval nii eesti keeles kui inglise keeles.
2. Valmistage pakk tagastuseks ette.
Toode tuleb tagastada tervena ning komplektsena (k.a. pakend). Kui tellimusega kaasnesid tasuta lisad, siis lisage ka need tagastuse hulka. Pakendage kogu sisu turvaliselt ning lisage pakki ostuarve. Arve puudumisel piisab ka tellimuse numbrist.
3. Toimetage pakk tagasi pakiautomaati.
Mugavamaks tagastamiseks saate kasutada transpordifirma poolt saadetud tagastuskoodi. Omniva puhul leiate tagastuskoodi saabumiskirjast, DPD puhul tuleb tagastuskood peale paki välja võtmist ning Itella Smartposti puhul on tagastuskood sama, mis ukse avamise kood.
NB! Tagastuskoodi saate kasutada ainult samas pakiautomaadis, millest tellimuse kätte saite.
Alternatiivina saate paki ka ise vormistada ning saata see mõnda Tartu Lõunakeskuses asuvasse pakiautomaati. Selleks vajalik saaja telefoninumber on +372 520 3343. Sel juhul lähtuge samamoodi 1. ning 2. punktis välja toodud infost.
Paki tagastamisel kannab transpordikulud klient, v.a. juhul, kui kaup ei vastanud Photopointis kirjeldatule. Pakiautomaadi tagastuskoodi kasutades arvestame maha postikulu (2,99€) tagastuse lõppsummast.
Kui tagastus on jõudnud Photopointi logistikakeskusesse ning toote/toodetega on kõik korras, siis raha kanname tagasi teie arvelduskontole hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul.
Tagastamise vorm inglise keeles