Kuidas tagastada Photopoint.ee e-poest ostetud kaupa pakiautomaadi kaudu?
Kui soovite tagastada Photopointi veebikaubamajast ostetud kaupa 14 kalendripäeva jooksul selle saamisest ning olite tellinud paki tarnega pakiautomaati (Omniva või SmartPost), siis on teil võimalik see meile tagastada täiesti tasuta. Selleks tuleb:
- Kirjutada sooviavaldus kauba tagastamiseks. Selleks piisab e-mailist info@photopoint.ee peale, kus kinnitate enda soovi kaup tagastada, aga protsessi kiiremaks menetluseks on soovitatav täita ka tagastusvorm, mis on saadaval nii eesti keeles kui vene keeles.
- Paki saatmiseks sisestage Omniva pakiautomaati SMS-iga saabunud tagastuskood (NB: tagastuskoodi saab kasutada ainult samas pakiautomaadis, millest tellimus kätte saadi). Itella Smartposti puhul on tagastuskood sama, mis ukse avamise kood.
- Panna toode koos ostuarve numbriga (või tellimuse numbriga) pakiautomaati.
Juhul kui Teie vastuvõtmise kood mingil põhjusel ei toimi, või saite kauba kätte mõnel muul viisil kui pakiautomaadist, siis on teil võimalik toode/tooted tagastada, saates need Tartu Lõunakeskuse automaati. Selleks vajalik telefoninumber on +372 520 3343.
Kui toote/toodetega on kõik korras, siis tagastatakse raha samale kontole, kust makse tehti, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates toote/toodete jõudmisest Photopointi peakontorisse.